Návštěvní kniha

Adam Krejčík
Super stránky, zprovozňuji SIO2IDE a tyhle prográmky a hry se mi velice hodí, usnadní mi to převod z kazet. Ještě jednou díky :o) Jináč supeeeer stránky, zavzpomínal jsem si na školní léta :o) Mimochodem jsem jeden z těch ataristů co je v demu About Intro. má www.edems.ktkadan.cz :o)
8. 12. 2009
Petr
Zdravim, rád bych zavzpomínal na mládí, jak sme u kamaráda na ATÁRKU hry. Můžete mi poradit jak je spustit na XP? stánul sem emulátor X-FORMER a ještě nějakej, ale zobrazí se mi pouze úvondní obrazovka z ATARI ??????????????

Díky za radu
24. 10. 2009
AIN
Panthera ani Arabelu jsem zatím nespustil, netuším proč mi to nešlo... :/
Místo toho jsem si jen tak ze srandy dohrál další díl podrazu \"Super Podraz\", který se objevil snad jen na Atari.
Tak jenom několik kritických poznámek jednoho hráče, když už jsem se namáhal to dohrát... :)

Jedním slovem - proti klasickým Podrazům je to podle mě strašný! Celý děj je neuvěřitelně amatérsky koncipován, všude naprosto nenápadité nesmysly typu \"ahoj, jak se máš, já se mám dobře...\" atp. Nikde žádná grafika, přitom stačilo udělat tu a tam pár hvězdiček, v bance pár usmolených dolarů, když si vzpomenu na atmosféru Podrazu 3 od Fuky, který byl jednoduše, ale geniálně koncipován, chce se mi brečet!
Zápletka triviální, od začátku jsem věděl koho hledat, takže nuda, rozsah hry žalostně krátký.
Ačkoli patřím k fandům Podrazů, tohle mě vůbec nebavilo...

Jak jsem řekl, je to kritické, v tomto případě si nemůžu pomoct, ale snažím se vždy podat věrně svůj dojem, jak to na mě zapůsobilo, dokud si to pamatuji.
22. 9. 2009
ain
Ještě jednou bych chtěl navrhnout komentáře ke konkrétním hrám. Psát to do knihy návštěv není moc dobré, časem to zapadne, přece jen by nějaký komentář u hry přímo od hráčů, kteří ji hráli, víc člověku řekl než jen její název... Myslím, že komentáře u jednotlivých her mají svůj smysl.
21. 9. 2009
AIN
to FLY: Dobře, díky za tip, ještě to zkusím...!
17. 9. 2009
FLY
Zkus si raději zahrát Panthera a nebo Arabelu, ty se Davidovi povedli lépe....
17. 9. 2009
AIN
Tak jsem si zase zahrál po čase nějakou textovku, tentokrát Vražda, a dohrál jsem jí do konce, tedy všechny 4 díly.
Mám rád sice nejvíc klasický textovky, ale chtěl jsem vyzkoušet alternativu, upřímně musím ale říct, že mě to zklamalo.
Díly jsou dost krátké na to, aby byly všechny v jednom souboru. 1. a 2. díl je docela dobrý, občas se něco i zamotává, ale moc ne. 3. a 4. díl jsou už katastrofa, ve 3. díle jsem se hned zasekl u taxiku. No, na otázku taxikáře: "Kam to bude?" jsem netušil, že musím dát odpověď v podobě čísla domu :)
A ve 4. díle to už byl všechno nesmysl - patra v domě nevychází úplně podle zadání, a výběr typu kazety a typu magnetofonu je úplně nelogický... Ačkoli taky hra není na čas, poslední odpověď se musí v nějakém imaginárním čase stihnout, jinak vás to zabije - teda hlavně zmátne, páč si myslíte, že jste něco udělal špatně nebo vynechal atp., že by tam mohl hrát roli čas vás skoro nenapadne - až teprve po vyčerpávajících pokusech o nervy.
A taky nemám rád že všude umírám, kdykoli se "špatně" rozhodnu, např., že chci mluvit s Pavlem a ne s Michalem není ani věcí intuice, tj prostě náhoda.
Pozitivní byly nějaký hlášky typu: "Dušana přejel traktor, když se za tebou ohlédl na kole..." apod., ale moc jich nebylo...
16. 9. 2009
David
Děkuji moc, tyto strányk jsou super.

Mám Atari 800 Xe, ale už mi nejede, nevím proč. Jednoho dne šlus konec a ticho - teď je v krabici na půdě.

POkud by někdo věděl jak ho opravit byl bych vděčen.
22. 6. 2009
Thomas von Fikenstein
Das ist super
1. 6. 2009
AIN
Antiseno 2008CZ:
Tak jsem dořešil Antiseno 2008CZ. Není to těžký, nicméně opět alespoň pár dojmů.
Pozitivní: Dobrý nápad s heslem, které se musí posbírat všude po škole. Používání předmětů je poměrně logické.
Negativní:
1.Mně se osobně nelíbí děj. Postřílet učitele mi připadá přehnaný.
2.Situace ve škole jsou banální. Málo postav (na to, že je to škola), všichni jsou úplně mimo, nic smysluplného.
3.V ovládání mi chyběl příkaz INV. Marně jsem zjišťoval, co mám vlastně u sebe, už jsem si nepamatoval, co jsem kde sebral a musel jsem to jít kvůli tomu znova a zapisovat si to. Chyběla také občas explicitní informace, kudy se dá jít. Dalo se to odhadnout, ale mám radši, když to v textovkách je. Např. u tělocvičny jsem nevěděl jak vstoupit do tělocvičny, když k tomu chyběl příkaz...
4.Neseděl mi úplně humor. Resp. často jsem ani nechápal, zda se jedná o humor. Např. "gumák... je šrot srovnatelný s PMD" je asi ironie... Nebo: "Epson 800LQ pracuje na laserovém principu" (mám ji doma a je určitě jehličková, takže asi taky ironie). Nebo: "Do PMD si natahovali megabajtové hry" (PMD má sotva pár kilo, tak asi taky ironie...?) . Taky některý postavy byly vyloženě hloupý a neplodný.
5. 5. 2009
Zobraz stránku:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Vložit komentář:
- Jméno komentujícího a text komentáře je povinný.
- Nejsou povoleny jakékoliv HTML tagy.

Jméno
Mail
Co dostaneme, když sečteme 9 a 5

Nejrozsáhlejší archiv českých textových her pro osmibitové Atari.
Web spravuje: panprase aka holyna, Fly s Lukášem Bezděkem a design vytvořil Ajvngou...
Stránky běží na doméně panprase.cz od roku 2006.